Nørklernes sommerafslutning

Nørklernes sommerafslutning

Onsdag, den 4. juni holdt Nørklerne deres sommerfrokost med smukke blomster på bordene, dejligt smørrebrød og fællessang fra højskolesangbogen.

Sommeren over bliver der strikket derhjemme, så der er noget at vise frem, når aktiviteten begynder igen til september.

Det bliver onsdag, den 10.09. fra kl. 13.30 – 16.30, og så mødes de igen i ulige uger på samme tidspunkt om onsdagen.

GOD SOMMER