Forårets store modeopvisning

Forårets store modeopvisning

Den 8. maj afholdt Besøgstjenesten café.

Efter kaffen,  bollerne og et par sange begyndte modeopvisningen af tøj fra Røde Kors Genbrugsbutik.
Det fine tøj blev præsenteret af 6 flotte mannequiner.
De fik god hjælp til tøjskift af Alis.
Elise fortalte om tøjet  og priserne.
Der var stor mulighed for at gøre en god handel.

Efterfølgende fik vi en lækker kage, som en af gæsterne havde bagt.  Tak for det.

Der blev også tid til at synge, inden vi gik hjem igen.