Julehjælp 2018

RØDE KORS OG LIONS I HAARBY UDDELER JULEHJÆLP IGEN I ÅR..

Mens de fleste mennesker glæder sig til julen, er højtiden for mange udsatte familier i Danmark forbundet med store bekymringer, fordi der ganske enkelt ikke er råd til julemiddag og gaver til børnene.
Det er også tilfældet i den tidligere Haarby Kommune, hvor der i de 4 foregående år blev uddelt julehjælp til et antal udsatte familier.

I forventning om et endnu større behov fremover har Lions Club i Haarby igen i år tilsagt kontant støtte til projektet i samarbejde med Røde Kors, samtidig med at der samles ind i byens forretninger, i Haarby kirke i forbindelse med de fire gudstjenester i adventstiden samt ved diverse julearrangementer.

Ansøgningsskemaer kan allerede nu afhentes i Røde Kors-butikken samt rekvireres ved henvendelse på telefon 21747281 eller pr. e-mail på lb040650@gmail.com

Man kan støtte projektet ved at indbetale beløb på konto-nr.:  0828 – 0010069068   gerne inden 1. dec. med angivelse af givers navn samt koden Julehjælp